مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:462024-01-06سياسي

فارس من| زمینی در بویری دشتستان واگذار نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مخاطبان فارس من در یکی از مطالبات خود با عنوان جلوگیری از قطع 30 هزار درخت روستای بویری در بوشهر خواستار پیگیری و شفاف سازی در این خصوص شدند.

در این مطالبه آمده است: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در طی بیانات خود در اسفند 1401 تاکید کردند اگر به عدد ملت ایران برای هر نفر سه نهال کاشته شود در طول چهار سال برنامه دولت برای کاشت یک میلیارد درخت محقق خواهد شد.

ولی متاسفانه اداره منابع طبیعی استان بوشهر بدون توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و خواسته دولت اقدام به واگذاری مراتع روستای بویری واقع در بخش شبانکاره شهرستان دشتستان به شرکت شهرک گلخانه کرده که به موجب آن 30 هزار درخت، درختچه و بوته قطع خواهد شد.

در همین رابطه عبدالحسین گرشاسبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص موضوع جلوگیری از قطع 30 هزار درخت روستای بویری در بوشهر اظهار داشت: تا کنون تخصیصی انجام نشده است.

  وی افزود: در موضوع اقدام به واگذاری مرتع مذکور به اطلاع می رساند اراضی مورد درخواست جهت ایجاد شهرک گلخانه ای، توسط مدیریت امور اراضی از طریق سامانه تخصیص به منابع طبیعی ارجاع و به دلیل اینکه بخش وسیعی از آن در لایه جنگل های طبیعی،  که در نقشه پوشش گیاهی استان واقع شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زمینی در بویری دشتستان واگذار نشده است

فارس من| زمینی در بویری دشتستان واگذار نشده است